مقالات آموزشی

استند فروشگاهی چیست؟ انواع استند فروشگاهی

استند فروشگاهی

امروزه مراکز خرید یکی از مکان های ضروری فعالیت‌ها مانند خرید و سرگرمی ‌است. مراکز خرید همچنین این فرصت را به شما می‌دهند که با بودجه کم با غرفه‌های مراکز خرید به فعالیت‌های تجاری بپردازید. استند فروشگاهی نسبت به فروشگاه‌ها سرمایه کمتری نیاز دارند. در اینجا انواع مختلفی از استندها را می‌توانید در مراکز خرید باز کنید.

انواع استندهای فروشگاهی در مجتمع های تجاری

• استند چای و قهوه

• استند گوشت خام

• استند وافل و بستنی

• استند اسباب بازی

• استند عینک

• استند آرایشی و عطر

استند فروشگاهی

استند فروشگاهی چیست؟

استند فروشگاهی پایه ای در فروشگاه است که محصول شما را در خود جای داده یا تبلیغ می‌کند. یک استراتژی تجارت بصری تا حد زیادی بر ظاهر استندهای فروشگاه متمرکز است، زیرا آن‌ها اغلب اولین نقطه تماس بین محصول شما و خریدار هستند. هر برندی که به صورت خرده فروشی بفروشد از استند استفاده خواهد کرد. بازاریابان بصری معمولاً کسانی هستند که استند فروشگاهی را طراحی و اجرا می‌کنند و همچنین اطمینان حاصل می‌کنند که نمایشگرها به مرور زمان ظاهر خود را حفظ می‌کنند.

مثال هایی از استند فروشگاهی

سطل های تنقلات

این استند فروشگاهی مطمئناً مطابق با نام آن ها است که سطل‌های بزرگ فروشگاه‌هایی هستند که معمولاً با محصولات بسته بندی شده جداگانه ارزان قیمت تهیه می‌شوند. اغلب آن‌ها را پر از آب نبات و سایر محصولات کوچک خواهید دید که خریدهای تکان دهنده ای را تحریک می‌کنند.

یک مزیت بزرگ آن ها این است که آن‌ها استندهای مستقلی هستند و می‌توانند از نظر استراتژیک قرار بگیرند تا از همه زوایا دیده شوند یا با آن‌ها تعامل داشته باشند. آن‌ها معمولاً از جنس مقوا ساخته می‌شوند و یا در غیر این صورت قابل شخصی سازی هستند، بنابراین نه تنها یک فرصت عالی برای خلاقیت با نحوه ارائه تصویر از برند شما هستند، بلکه حمل و تنظیم آن‌ها برای تیم یا توزیع کننده حوزه شما نیز آسان است. .

استندهای فروشگاهی مستقل

استندهای مستقل از این نظر مانند سطل‌های مثال قبل هستند که نمایشگرهایی مستقل هستند و از 360 درجه مشتریان می‌توانند با آن ها تعامل داشته باشند. همانطور که گفته شد، آن‌ها از نظر سطحی از استدهای قبلی منظم ترند و اغلب محصولات کمی ‌بزرگتر را به صورت مرتب در قفسه‌ها به نمایش می‌گذارند.

استندهای فروشگاهی ورودی

نمایش محصولات در نزدیکی ورودی‌ها می‌تواند برند شما را در بالای لیست خریداران قرار دهد حتی قبل از اینکه رقبای شما را ببینند. نمایشگرهای ورودی در تشویق خریدهای ضروری موثر هستند، زیرا مشتریان در ابتدای سفر خرید خود را برای صرف هزینه وارد فروشگاه می‌کنند. اگر آنقدر خوش شانس هستید که می‌توانید در مکانی با آب و هوای خوب باشید، راه اندازی استند فروشگاهی در ورودی و فضای باز راهی عالی برای جلب توجه خریداران قبل از ورود حتی به داخل فروشگاه است.

استند نمایش

ویترین‌های خرده فروشی نوعی استند فروشگاهی است که از هر طرف توسط شیشه یا پلاستیک شفاف بسته می‌شود. برای دسترسی به محصولات، خریداران ممکن است مجبور شوند با یک همکار فروشگاه صحبت کنند تا کالای مورد را برای آن‌ها بازیابی کنند.. محصولات گران قیمت اغلب به دلیل امنیتشان به این نمایشگرها راه پیدا می‌کنند. برند‌ها می‌توانند با نمایش محصول خود به روشی غیر سنتی، موارد منحصر به فردی را طراحی کنند. به عنوان مثال، اگر عطر یا لوسیون می‌فروشید، از جمله اشیایی که نمایانگر عطر و بوی محصول شما هستند، زیبایی به شما ارائه می‌دهد که به طور همزمان برای خریدار جذاب و آموزنده است.

استند فروشگاهینمایشگر پنجره

نمایشگرهای پنجره، در پنجره یک خرده فروشی تنظیم می‌شوند. این نمایشگرها بسیار سودآور هستند زیرا نمایندگی خرده فروش را دارند و می‌توانند عامل تعیین کننده ای برای ورود یک خریدار به فروشگاه باشند. اگر فرصتی برای اشغال یک نمایشگر پنجره برای محصول شما فراهم شده، ضروری است که یک طراحی بصری جذاب ایجاد کنید که نشان دهنده مثبت محصول شما و خرده فروش باشد.

استند‌های بنر

استند فروشگاهی بنر علامت گذاری مستقلی هستند که برند‌ها می‌توانند در سراسر فروشگاه قرار دهند تا محصول خود را به نمایش بگذارند یا تبلیغاتی را اعلام کنند. غرفه‌های بنر ارزان، متحرک و به طور موثر توجه خریداران را به خود جلب می‌کنند. هنگام ایجاد یک استند تبلیغاتی، همیشه به یاد داشته باشید که مقدار کمتر بیشتر است. شما نباید خریدار را تحت فشار قرار دهید، بنابراین از استفاده بیش از حد از رنگ یا ارائه اطلاعات کتبی بیشتر از آنچه خریدار تمایل به خواندن دارد، خودداری کنید. اگر پایه بنر شما در کنار محصول شما واقع نشده است، می‌توانید پیامی ‌را در نمودار موجود در مکانی که می‌توان آن را در فروشگاه یافت، قرار دهید.

استندهای فروشگاهی قفسه بندی

صفحه قفسه بندی هر نوع نمایشگری است که در قفسه فروشگاه سنتی وجود دارد. آن‌ها از فضای ارائه شده توسط این واحدهای قفسه بندی برای به نمایش گذاشتن محصولات، تابلوهای راهنما و تعامل با خریداران استفاده می‌کنند.

دسته پیشنهادی : گیره ها و قلاب ها

استندهای فروشگاهی درپوش در پایان

استندهای درپوش قفسه‌های انتهای یک قفسه خرده فروشی دو طرفه است که خریدار هنگام رفتن از یک راهرو به راه دیگر از کنار آن عبور می‌کند. مانند نمایشگرهای ایستاده آزاد، درپوش‌های انتهایی به شما امکان می‌دهد محصول خود را در مناطق مربوطه فراتر از فضای قفسه راهرو معمول قرار دهید. آن‌ها همچنین مکان جالبی را برای شما فراهم می‌کنند تا توجه بسیاری را به خود جلب کنید و این یک برتری بزرگ نسبت به رقبا به شما می‌دهد.

این‌ها عمدتاً برای پخش بروشورها و پوسترهای تبلیغاتی یا نمایش کالاهای در غرفه های نمایشگاه یا نمایش های مشابه دیگر استفاده می‌شوند. استند فروشگاهی به طور معمول در اندازه ها و اشکال مختلفی وجود دارد که باید اندازه دقیق را متناسب با نیاز خود ایجاد کنید. این‌ها برخی از استندهای نمایشگر معروف هستند که می‌توانید برای بهبود تبلیغات و بازاریابی محصولات خود استفاده کنید.

استند فروشگاهی چیست؟

استند فروشگاهی پایه ای در فروشگاه است که محصول شما را در خود جای داده یا تبلیغ می‌کند. یک استراتژی تجارت بصری تا حد زیادی بر ظاهر استندهای فروشگاه متمرکز است، زیرا آن‌ها اغلب اولین نقطه تماس بین محصول شما و خریدار هستند.

انواع استندهای فروشگاهی در مجتمع های تجاری کدامند؟

استند چای و قهوه، استند گوشت خام ، استند وافل و بستنی ، استند اسباب بازی ، استند عینک ، استند آرایشی و عطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *