مقالات آموزشی

با 9 تا از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران آشنا شوید

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران

می‌دانید که فروشگاه زنجیره‌ای به مجموعه‌های مرتبط به هم گفته می‌شود که مراکز فروش خود را در شهرهای مختلف تحت نظر یک مدیریت مرکزی قوی اداره می‌نمایند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممکن است به شکل‌های مختلف شهری، استانی و کشوری ایجاد شود. در این مقاله می‌خواهیم به بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران اشاره داشته باشیم.

شناخت فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود در کشور باعث می‌شود تا بتوانید در صورت نیاز محصولات خود را از آن فروشگاه با قیمت مناسب خریداری کنید. در فروشگاه زنجیره‌ای انواع محصولات مختلف نظیر مواد غذایی، محصولات بهداشتی، لوازم خانگی و غیره وجود دارد. در صورت تمایل برای شناخت بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران بهتر است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با بزرگترین فروشگاه‌ زنجیره ای در ایران

در این لیست به بهترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور که دارای مدیریت قوی هستند اشاره خواهیم داشت. پیش‌تر در مقاله ای دیگر به بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای جهان پرداخته شده است در این مقاله، با بهترین فروشگاه‌های موجود در دنیا آشنا شوید. لیست فروشگاه های زنجیره ای ایران به شرح زیر هستند:

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران

اگر فکر می‌کنید چگونه یک صندوق فروشگاهی ساده‌، با کاربرد آسان و مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید‌ با مقاله انتخاب چرخ خرید فروشگاهی همراه باشید.

فروشگاه زنجیره‌ای هایپر استار

یکی از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران که از سال 2009 اولین شعبه خود را در تهران افتتاح کرد، فروشگاه هایپر استار است. این فروشگاه در حال حاضر در برخی از شهرهای ایران از جمله تهران، کرج، اصفهان، شیراز، یزد، قم و مشهد وجود دارد. با نگاه به نوع مدیریت هایپر استار می‌توان گفت که هدف این فروشگاه زنجیره‌ای ارائه محصولات متنوع و با کیفیت است.

کسانی که می‌خواهند محصولات خود را با قیمت مناسب خریداری کنند بهتر است از هایپر استار دیدن نمایند. تنوع کالاهای موجود در این فروشگاه به گونه‌ای است که باعث رفع نیاز مشتریان خواهد شد.

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران

فروشگاه زنجیره‌ای شهروند

با نگاه به تاریخچه فروشگاه شهروند می‌توان گفت که این فروشگاه از سال 1373 در میدان آرژانتین تهران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. در حال حاضر شهروند در بسیاری از شهرهای ایران دارای شعبه است تا بتواند متناسب با نیاز مشتریان خدمات با کیفیتی را ارائه نماید. فروشگاه شهروند یکی از بزرگترین فروشگاه های تهران است که با هدف تسهیل در خرید محصولات اینترنتی و کاهش سفرهای درون شهری آغاز به کار کرده است. این مجموعه با داشتن نیروهای کار مستعد می‌تواند خدمات رسانی سریع را به مشتریان ارائه کند.

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

فروشگاه رفاه از جمله فروشگاه های زنجیره ای ایران است که از سال 1374 با هدف تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی تاسیس شد. رفاه به عنوان یک فروشگاه زنجیره‌ای در بسیاری از شهرهای ایران دارای شعبه است. با توجه به تنوع کالاهای موجود در این فروشگاه، مشتریان متناسب با بودجه و نیاز خود می‌توانند از محصولات این فروشگاه خرید خود را نهایی کنند. یکی از موضوعات مهم در فروشگاه رفاه قیمت گذاری مناسب است که باعث رضایت مشتریان شده است.

ساختار توزیع کالا در فروشگاه رفاه به گونه‌ای است که افراد در هر کجای ایران که هستند بتوانند کالا را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. از دیگر اهداف این فروشگاه می‌توان به حمایت از کالاهای ایرانی اشاره کرد.

فروشگاه اتکا

فروشنده گرامی میتوانید چرخ خرید فروشگاهی را در رنگ های مختلف در سایت گروه صنعتی طاها سفارش دهید.

فروشگاه زنجیره‌ای اتکا

از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران که حامی بسیار از ارگان‌های مختلف است می‌توان به فروشگاه اتکا اشاره کرد. محصولات متعدد زیادی در این فروشگاه به فروش می‌رسند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به محصولات خوراکی، محصولات الکترونیکی و کالاهای مصرفی مختلف اشاره کرد. فروشگاه اتکا در حال حاضر بیش از 600 شعبه فعال در سراسر کشور دارد که به عنوان یک فروشگاه گسترده شناخته می‌شود.

بسیاری از سازمان‌های مختلف برای تامین نیازهای مصرفی خود می‌توانند با داشتن کارت مخصوص به ارگان خود، از فروشگاه اتکا خرید خود را انجام دهند.

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش

افق کوروش از جمله فروشگاه‌هایی است که حمایت از سوپرمارکت‌های محلی را در برنامه خود قرار داده است. این فروشگاه به دلیل داشتن اپلیکیشن این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند از تخفیفات هیجان انگیز روزانه استفاده کنند. شعبه‌های فراوان افق کوروش باعث دسترسی آسان به محصولات متنوع این فروشگاه شده است. هر یک از شعبه‌های فروشگاه افق کوروش به صورت ماهانه مورد بررسی تیم بازرسی قرار گرفته تا تمامی موارد خرید و فروش تحت نظارت قرار داشته باشد چرا که این امر باعث رضایت مشتریان می‌شود.

فروشگاه زنجیره‌ای یاس

فروشگاه زنجیره‌ای یاس

شناخت بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران باعث خواهد شد تا افراد بتوانند با مقایسه دقیق این فروشگاه‌ها، خرید محصولات خود را در یک بستر امن انجام دهند. فروشگاه زنجیره‌ای یاس در سال 1388 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این فروشگاه در حال حاضر در زمینه فروش انواع لوازم و شوینده‌های بهداشتی، لوازم آرایشی، لوازم برقی و الکترونیکی، وسایل اسباب بازی و غیره مشغول به فعالیت است. تنوع و قیمت محصولات قرار داده شده در این فروشگاه به گونه‌ای است که افراد بدون دغدغه می‌توانند خرید خود را نهایی کنند.

فروشگاه زنجیره‌ای هفت

یکی دیگر از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران فروشگاه هفت است که با استفاده از مدیریت واحد و بهره‌گیری از سیستم‌های یکپارچه نوین توانسته است خدمات یکدست و مناسبی را در سراسر کشور به مشتریان ارائه کند. این فروشگاه با هدف حذف واسطه‌های امروزی در حال حاضر بیش از 450 فروشگاه در مناطق مختلف ایران دارد. در سال‌های اخیر با تغییر روند سیستم مدیریتی فروشگاه هفت، نقشه راه جدیدی برای این فروشگاه تعیین شده است که می‌تواند در آینده نه چندان دور بسیار مفید باشد.

فروشگاه زنجیره‌ای جانبو

فروشگاه زنجیره‌ای جانبو

فروشگاه جانبو یک نام آشنا برای کسانی است که همواره خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام می‌دهند. این فروشگاه فعالیت رسمی خود را از سال 1390 آغاز کرد. سابقه فروشگاه جانبو چیزی حدود 10 سال است که در این سال‌ها توانسته است شعبه‌های خود را در سراسر کشور به عدد 1250 برساند. در یک بررسی کلی می‌توان گفت که جانبو در 26 استان کشور و 180 شهر فعالیت دارد. جانبو در شعار جدید خود بیان می‌دارد که به زودی با 1500 فروشگاه در استان‌های مختلف خدمات خود را به شکل ویژه به مشتریان ارائه می‌نماید.

فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه

اگر فکر می‌کنید چگونه یک صندوق فروشگاهی ساده‌، با کاربرد آسان و مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید‌، در اینجا راهنمای خرید صندوق فروشگاهی وجود دارد که باید قبل از خرید آن‌ها را در نظر بگیرید.

فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه

فروشگاه نجم خاورمیانه از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران است که در سال 1391 در منطقه 20 تهران اولین مرکز فروش خود را راه اندازی کرد. این فروشگاه تا به امروز بیش از 50 هزار قلم کالای مختلف دارد. فروشگاه نجم جزو فروشگاه‌های بزرگ ایران است که محصولات خود را با دسته بندی خوراکی و غیر خوراکی به فروش می‌رساند. این فروشگاه با هدف حذف واسطه‌های مختلف توانست عرضه کالاهای اساسی را به شکل مستقیم انجام دهد.
مدیریت فروشگاه نجم در شعار خود بیان می‌دارد که این فروشگاه قادر است تخفیف‌های 3 تا 50 درصدی را به مشتریان ارائه کند. از محصولات عمده این فروشگاه می‌توان به مواد غذایی و محصولات خانگی اشاره کرد.

اگر توجه داشته باشید در تمامی فروشگاه های زنجیره ای از تجهیزات فروشگاهی استفاده شده است که این امر بسیار مهم است.

فروشگاه زنجیره ای تهران

فروشگاه زنجیره ای ویوان

فروشگاه زنجیره ای ویوان در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود.هدف اصلی این فروشگاه تامین نیازهای روزانه خانواده ها می باشد. در این فروشگاه میتوانید اقلام مورد نیاز خود را با تخفیف های ویژه با بالاترین کیفیت خریداری نمایید. این فروشگاه جزو فروشگاه های تازه تاسیس می باشد که شعبات بسیاری تمامی محلات تهران دارند.شعار این فروشگاه که زیرمجموعه شرکت دیان گستر پارسیان است “نزدیک خونه،قیمت کارخونه” می باشد.

جمع بندی

فروشگاه‌های زنجیره ای با اهداف مشترک و حذف واسطه‌های امروزی مشغول به فعالیت هستند. استفاده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای باعث می‌شود تا بتوانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید. در این مقاله به بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران پرداخته شده است تا با لیست برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران آشنا شوید. در صورتی که بخواهید کالاهای خود را در یک بستر امن و با قیمت رقابتی خریداری کنید می‌توانید به فروشگاه‌های معرفی شده سر بزنید.

وجود اپلیکیشن در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای باعث شده است تا مشتریان بتوانند خرید خود را در منزل و در سریع‌ترین زمان ممکن نهایی کنند. در صورتی که بخواهید از فروشگاه زنجیره‌ای خرید کنید، از میان موارد گفته شده کدام را انتخاب خواهید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *