مقالات آموزشی

نکاتی برای انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی : شما به عنوان یک صاحب فروشگاه باید در هنگام خرید تجهیزات فروشگاه به نکات زیادی توجه نمایید زیرا که استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب برای فروشگاه سبب می‌شود که مشتری‌های بیشتری به فروشگاه شما مراجعه نمایند و از امکانات فروشگاه شما استفاده نمایند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که برای رفاه حال مشتریان خود از چرخ خرید فروشگاهی استفاده نمایید که امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارد و در مقابل دیگر چرخ‌ خریدها، از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار باشد تا بتواند هزینه‌های شما را تا حد امکان کاهش دهد.

چرخ‌های خرید فروشگاهی که یک فروشنده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد باید حتما در کنار تمام استحکام و مقاومتی که دارد، جا به جایی و هدایت آن برای مشتریان نیز آسوده باشد. فروشنده‌ی مربوط باید در هنگام انتخاب چرخ خرید فروشگاهی به نکاتی بسیار زیادی همچون نکات زیر مناسب توجه داشته باشد.

  • هدایت و جا به جایی آسان
  • قابلیت کنترل و هدایت بالا
  • قابلیت بارگیری مناسب
  • متناسب با محیط فروشگاه (از چرخ خرید بهتر است در فروشگاه‌هایی استفاده شود که مساحت بالایی دارند)
  • طراحی‌های مناسب و متنوع
  • مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی

مقاله پیشنهادی: طراحی هایپرمارکت

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

تمامی این موارد سبب می‌شوند که چرخ خرید فروشگاهی شما نسبت به دیگر سبدهای خرید فروشگاهی‌ یا ترولی‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها، متفاوت‌تر شود. استفاده از چرخ خرید مناسب برای فروشگاه شما، یکی از مهم‌ترین امتیازاتی می‌باشد که می‌توان برای یک فروشگاه خوب در نظر گرفت.

رفاه حال مشتریان شما در زمان خرید مهم‌ترین مسئله‌‌ای می‌باشد که باید در بکارگیری تجهیزات خود در نظر بگیرد. هرچه رفاه حال مشتری را در استراتژی‌های خود در نظر داشته باشید، میزان فروش و سوددهی فروشگاهی شما به تبع بیشتر خواهد شد.

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

با این حال در بازار کالسکه های خرید بسیار زیادی وجود دارد که از آنها می‌توانید برای فروشگاه خود استفاده نمایید. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که باعث شود یک چرخ دستی دارای المان‌هایی شود که به عنوان یک چرخ خرید فروشگاهی مناسب برای یک فروشگاه معرفی گردد. برای خرید یک چرخ خرید مناسب برای فروشگاه خود به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اندازه و سایز یک ترولی باید مناسب باشد
  2. میزان تحمل بار چرخ خرید خود را حتما در نظر داشته باشید
  3. چرخ خریدی که قصد دارید خریداری کنید در برابر ضربه چقدر مقاوم است
  4. کیفیت چرخ‌های ترولی خرید فروشگاه را حتما در نظر داشته باشید
  5. محل مناسب برای نگهداری از کودک باید تعبیه شده باشد
  6. قسمتی برای چسباندن لوگو و یا آگهی‌ تبلیغاتی وجود داشته باشد.

سایز مناسب را برای خرید ترولی خرید فروشگاهی در نظر بگیرید

در تولید چرخ‎ه ای خرید فروشگاهی از سایزهای گوناگون استفاده می‌شود. برای تعیین گنجایشی که برای ترولی‌‎های خرید فروشگاهی در نظر گرفته می‌شود از واحد لیتر استفاده می‌گردد. برای فروشگاه‌های کوچک و سوپرمارکت‌ها بهتر است از چرخ‌های خریدی استفاده شود که دارای گنجایش پایینی هستند. پیشنهاد می‌کنیم که از چرخ‌های خرید فروشگاهی بزرگ تنها برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده نمایید.

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

شما چه ملاک‌هایی را برای یک سوپر مارکت خوب در نظر می‌گیرید؟ با ما در این مقاله همراه باشید.

میزان آسیب پذیری چرخ خرید

یکی دیگر از نکاتی  که باید در هنگام انتخاب چرخ خرید فروشگاهی به آن توجه داشته باشید، میزان باری است که یک چرخ خرید می‌تواند برای حمل و نقل کالاها تحمل نماید. تحمل بار در چرخ‌های خرید فروشگاهی به دو دسته‌ی تحمل بار برای بار کلی و هم چنین میزان تحمل بار برای بار نقطه‌ای می‌باشد.

ترولی خرید فروشگاهی باید به گونه‌ای طراحی گردیده باشد که که در زمانی که بار زیادی بر روی قرار می‌گیرد در کنار تحمل بار احتمالی در زمان حمل و نقل و جا به جایی، ترولی خرید دچار مشکل خاصی نشود و به راحتی برای مشتریان قابل هدایت باشد. پس ساختار چرخ خرید فروشگاهی باید به صورتی باشد که بتواند در برابر باری که به آن وارد می‌شود کاملا مقاوم باشد.

موردی دیگری که باید در یک چرخ خرید فروشگاهی رعایت شود تا چرخ خوبی برای خرید باشد این است که باید به صورتی ساخته شه باشد که در برابر آسیب و ضربه‌های احتمالی مقاومت لازم را داشته باشد. چرخ‌های فروشگاهی که در محیط فروشگاه استفاده می‌شوند ممکن است برخوردهای زیادی با قفسات فروشگاه و همچنین یخچال‌ها داشته باشند، به همین منظور باید در ساخت این محصولات تدابیری اندیشیده شود که در مقابل صدمات احتمالی خود را حفظ نماید.

ضربات احتمالی که به چرخ خرید فروشگاهی وارد می‌شود ممکن است از نگهداری غیر اصولی ترولی‌های فروشگاهی و یا بی توجهی مشتریان در زمان حرکت چرخ خرید صورت بگیرد.

کیفیت چرخ‌های خرید

چرخ‌های خریدی که برای فروشگاه خود در نظر می‌گیرید باید به طوری ساخته شده باشند که استفاده از آنها راحت باشد و در حرکت و جا به جایی کاملا روان باشند. از همه‌ی اینها مهم‌تر این است که چرخ‌های خرید فروشگاه شما در زمان حرکت سر و صدا نکنند و باعث آزار مشتریان در زمان خرید نشوند.

برای اینکه به مشتری خود حس خوبی در زمان خرید او بدهید بهتر است از ترولی‌های خریدی استفاده کنید که در زمان حرکت صدای را منتشر نکنند. برای اینکار بهتر است از ترولی‌های خرید پلاستیکی استفاده کنید که هم نسبت به چرخ‌های خرید فلزی سبک‌تر هستند و هم این که صدای خیلی کمتری را نسبت به چرخ‌های خرید فلزی ممکن است ایجا نمایند.

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

شناخت بارکد کشورها باعث خواهد شد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به کشور تولید کننده محصول و سایر اطلاعات ضروری دست پیدا کنید. پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید.

امکانات متنوع برای چرخ‌های خرید در نظر بگیرد

در هنگام انتخاب چرخ خرید فروشگاهی باید راحتی و آسایش مشتری را مد نظر قرار دهید، می‌توانید برای چرخ خرید فروشگاه خود، قابلیت‌ها و امکانات خاصی را در نظر بگیرید. برای مثال اگر قصد دارید که چرخ خریدی خریداری کنید که محلی برای نگهداری کودکان مشتریان داشته باشد، حتما مطمئن شوید که کمربند برای صندلی کودک تعبیه شده باشد که مشتری بدون نگرانی از کودک خود، به خرید از فروشگاه شما ادامه دهد.

همچنین برای اینکه از ترولی‌های خرید دزدی یا سرقت نشود، بهتر است از ترولی‌هایی استفاده کنید که روی دسته‌ی آنها قفل مشتری قرار گرفته است، تا زمانی که مشتری لازم داشت چرخ خرید خود را قفل نماید تا کسی از چرخ خرید کالای خاصی سرقت نکند.

سخن پایانی

چرخ‌های خرید فروشگاهی باید طوری باشند که معرف فروشگاه شما باشند. به همین منظور باید چرخ خریدی را برای خرید انتخاب کنید که بتوانید لوگو و نام برند فروشگاه خود را بر روی آن درج نمایید. همچنین قسمت خالی برای چسباندن آگهی‌های تبلیغاتی نیز بر روی دیواره‌ه‍‌ای چرخ خرید نیز وجود داشته باشد. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید در انتخاب چرخ خرید فروشگاهی موفق شده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *